ایران برای جوان ایرانی

هر آنچه میخواهید نزد ماست

ایران برای جوان ایرانی

هر آنچه میخواهید نزد ماست

بازیابی اطلاعات CD و DVD های خش دار و معیوب CDroller 7.60

CDRoller 7.60 نرم افزاری قدرتمند است برای بازیابی فایلها و فولدرها از نوع CD و DVD.کاربرد اصلی این برنامه بازیابی فایلها و فولدر ها از دیسک های رایت شده به صورت Multisession است  این برنامه برای بازیابی اطلاعات مستقیما با سکتور های ضبط شده ارتباط برقرار میکند بنابراین اگر حتی در ویندوز محتویات دیسک قابل مشاهده نباشد باز این برنامه قادر به بازیابی اطلاعات هست .بررسی صحت ضبط اطلاعات و ایجاد Iso Image از دیگر امکانات این برنامه میباشد.  

 ?بازیابی اطلاعات بر روی CD و DVD با نرم افزار CDroller 7.60

رمز فایل :  www.onlydownload.ir

 

حجم دانلود : Mb 7.92


 
نظرات 2 + ارسال نظر
تارا شنبه 10 مرداد 1388 ساعت 17:29 http://kindlove.blogfa.com

سلام
هوووووووووووووووووووووووووووورا اولین نفر شدم
آپ کردم خوشحال میشم سر بزنی
موفق باشی

سجاد ام ال بی کی سه‌شنبه 3 شهریور 1388 ساعت 02:09 http://MLBK.33ir.com

سلام... من شما رو لینک کردم اما شما....!!! لطفا من رو با نام "سجاد ام ال بی کی" لینک کنید... موفق باشید.....

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد